Novoimenovani ravnatelji se na začetku ravnateljevanja soočajo z različnimi izzivi in situacijami, ki jih v svoji dosedanji profesionalni praksi niso srečevali. Kljub pripravi na ravnateljevanje sta pri reševanju izzivov vodenja v konkretnih situacijah potrebni podpora in kritičen pogled izkušenih praktikov, hkrati pa je pomembno tudi mreženje s kolegi, ki se na začetku svoje poklicne poti soočajo s podobnimi situacijami.
Cilji
sistematično podpirati novoimenovane ravnatelje v prvem letu ravnateljevanja;razvijati znanje in veščine vodenja;reševati praktična vprašanja in probleme na področju vodenja;izmenjati izkušnje med seboj, s strokovnjaki in z mentorji;ustvarjati nove mreže podpore in oblikovati profesionalne skupnosti ravnateljev.
Vsebine
Uvod v program, načela mentorstva in pogovor s predstavniki MIZŠFinančno vodenje vzgojno-izobraževalnih zavodovNovosti in odprta vprašanja na področju zakonodaje in šolske inšpekcijeSpremljanje vzgojno-izobraževalnega delaNačrtovanje vzgojno-izobraževalnega delaRefleksija na prvo leto ravnateljevanja in zaključek programa